Güncel Duyuru: Öğrencilerimizin dikkatine ! Ücretsiz TEMEL ARAPÇA SARF&NAHİV derslerimizi Eklemeye başladık 1-13.Derse kadar Tamam(Elhamdü lillah) Tıkla Ders Sayfasına Git Tags:Online Arapça Dersleri Video,İslami ilimler Video Dersleri,İlahiyat Önlisans Arapça Video Dersleri,İlahiyat Arapça Video Dersleri,İmam Hatip Arapça Dersleri Video,İlitam Arapça Video Dersleri,Tefsir Dersleri Video,Hadis Dersleri Video,Fıkıh Dersleri Video,Arapça Dershaneniz,Kur'an,Sünnet,Arapça dersleri,tefsir oku,hadis,oku,Kuran meali oku,arapça öğreniyorum,arapça dilbilgisi video,arapça nahiv video,arapça sarf dersleri video,islami sohbetler

Ufka bir bak yiğidim, inkılâba az kaldı-Şiir-Nurullah Genç

Çöküyor sırtımızda yükselen vahşi duvar 
Heykeller kırılıyor; dökülüyor mumyalar 
Toprağın sinesinde umut var, heyecan var 
Okşadığın her kökten fışkırıyor bir bahar. 


Buzlar çözüldü; kıştan kuru bir ayaz kaldı 
Ufka bir bak yiğidim; inkılâba az kaldı. 


Gözlerin âyet âyet büyüyen bir bebektir 
Ellerin sokaklarda uçuşan kelebektir 
Sana rehberlik eden ne cindir, ne melektir 
O bir İnsan-ı Kâmil, mücella bir dilektir 


O’ndan bize ebedi sürecek bir haz kaldı 
Ufka bir bak yiğidim; inkılaba az kaldı. 


Bulanık akan sular durulacak yeniden 
Gökyüzüne direkler vurulacak yeniden 
Saâdet menziline varılacak yeniden 
Çağlar üstü bir nizam kurulacak yeniden 


Cehaletin elinde lanetli bir saz kaldı 
Ufka bir bak yiğidim; inkılâba az kaldı. 

Bu kan kokan coğrafya, bu çığlıklar senindir 
Bu gözü yaşlı târih, hıçkırıklar senindir 
Yeryüzünde çiğnenen bütün haklar senindir 
Prangalı hükümler, aydınlıklar senindir. 


Yıllardır, uygarlıktan sana hep enkaz kaldı 
Ufka bir bak yiğidim, inkılâba az kaldı. 

Tasalanma yiğidim; zaman bizden yanadır 
Külümüzden yükselen duman bizden yanadır 
Son durak, son ilahi ferman bizden yanadır 
Dünya düşman olsa da, iman bizden yanadır 


Kapıları açacak çoşkun bin niyaz kaldı 
Ufka bir bak yiğidim, inkılâba az kaldı 


Mahzenlerde beklemek ziyan artık, yiğidim 
Fecr-i sâdık vaktidir; uyan artık yiğidim 
Ateşlere girsen de, dayan artık yiğidim 
Hakikate dönüyor rüyan artık, yiğidim 


Zalimler için karar verildi; infaz kaldı 
Ufka bir bak yiğidim, inkılâba az kaldı.


Nurullah Genç
Ufka bir bak yiğidim, inkılâba az kaldı-Şiir-Nurullah Genç Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Blogger

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder